Οι πιο συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις
Ποια είναι η κατάσταση της παραγγελίας μου;
Θα σας στείλουμε email στην αποστολή της παραγγελίας σας ή εάν υπάρχουν ενημερώσεις σχετικά με την κατάσταση της παραγγελίας σας. Δεν μπορείτε να βρείτε το email; Κάντε κλικ εδώ για να ελέγξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας. Πιθανή καθυστέρηση παράδοσης COVID-19: οι μεταφορείς μας αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις στην παράδοση αυτήν τη στιγμή. Ζητούμε συγγνώμη για την ταλαιπωρία που μπορεί να προκληθεί.
Που εδρεύει το eShop Beach House Arkoudi;
Το γραφείο μας βρίσκεται στην ηλιόλουστη παραλία Αρκούδι Ηλείας.
Μπορείτε να δείτε και τον χάρτη. Τοποθεσία καταστήματος
Πού αποστέλλονται τα προϊόντα σας;
Προς το παρόν αποστέλλουμε προϊόντα μόνο στην Ελλάδα
Ασφάλεια των συναλλαγών μέσω του Beach House Arkoudi.gr
Νιώστε ασφαλείς. Έχουμε λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των συναλλαγών σας. Η ασφάλεια των συναλλαγών είναι σοβαρή υπόθεση για εμάς στο BeachHouseArkoudi.gr και δεν έχουμε αφήσει τίποτα στην τύχη.
Σε τι νόμισμα πραγματοποιούνται οι συναλλαγές;
Οι συναλλαγές πραγματοποιούνται σε ευρώ μόνο.
Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;
Το Shop Online δέχεται επί του παρόντος Visa, MasterCard, Discover και American Express. Δεχόμαστε επίσης πληρωμή μέσω PayPal.
Πόσο καιρό θα μου πάρει για να παραλάβω την παραγγελία μου;
Λόγω καθυστερήσεων της εταιρείας μεταφορών, αφήστε έως και 14 εργάσιμες ημέρες για να παραδοθεί η παραγγελία σας μέσω της τυπικής μας μεθόδου αποστολής.
Πώς μπορώ να ελέγξω την κατάσταση της παραγγελίας μου;
Γνωρίζουμε ότι ανυπομονείτε να λάβετε την παραγγελία σας, γι’ αυτό θα φροντίσουμε να σας ειδοποιήσουμε όταν η παραγγελία σας αποσταλεί μέσω email. Μπορείτε επίσης να δείτε την τρέχουσα κατάσταση της παραγγελίας σας εδώ.
Μπορώ να ακυρώσω ή να αλλάξω την παραγγελία μου;
Ξεκινάμε την επεξεργασία των παραγγελιών αμέσως μόλις τοποθετηθούν, αλλά μπορείτε να ακυρώσετε ή να αλλάξετε την παραγγελία σας εάν μας καλέσετε ή μας στείλετε email.
Πώς μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;
Επιστροφές γίνονται δεκτές για όλα τα είδη εντός 30 ημερών από την αγορά. Επισκεφτείτε την Πολιτική Επιστροφών Χρημάτων και Επιστροφών για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφών.
Τι κάνω εάν η παραγγελία μου είναι κατεστραμμένη;
Λυπούμαστε πολύ που μάθαμε ότι η παραγγελία σας έφτασε σε λιγότερο από άψογη κατάσταση! Παρακαλώ αφήστε μας να το κάνουμε σωστά. Η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας θα χαρεί να σας βοηθήσει με την επεξεργασία μιας παραγγελίας αντικατάστασης ή την έκδοση επιστροφής χρημάτων. Μπορείτε να επικοινωνήσετε με την ομάδα εξυπηρέτησης πελατών εδώ ή μέσω του κουμπιού “βοήθεια” παρακάτω.
Γιατί έλαβα μόνο μέρος της παραγγελίας μου;
Μην ανησυχείτε, είναι καθ’ οδόν! Ενώ κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε για να αποστέλλουμε όλες τις παραγγελίες σε ένα πακέτο, υπάρχουν φορές που οι παραγγελίες θα αποστέλλονται από πολλές αποθήκες. Εάν δεν λάβατε πολλούς αριθμούς παρακολούθησης, απευθυνθείτε στην ομάδα εξυπηρέτησης πελατών μας για βοήθεια.
Πού μπορώ να βρω πληροφορίες για το μέγεθος του προϊόντος;
Το μέγεθος του προϊόντος ποικίλλει μεταξύ διαφορετικών εμπορικών σημάτων και στυλ. Μπορείτε να βρείτε πληροφορίες για το μέγεθος του προϊόντος σε κάθε σελίδα λεπτομερειών προϊόντος. Μπορείτε να δείτε πληροφορίες για το μέγεθος του προϊόντος εδώ.